Betingelser og GDPR

HusHaveHandyman PERSONDATAPOLITIK FOR INDSAMLING AF OPLYSNINGER TIL BRUG FOR OPFYLDELSE AF AFTALER MED VORES KUNDER OG MEDARBEJDERE

Denne Persondatapolitik er gældende for samtlige af de oplysninger, som du giver til os, eller som vi indsamler om dig, enten som led i et kunde- eller medarbejderforhold.
Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med denne persondata- og privatlivsbeskyttelsespolitik (herefter "Persondatapolitik").

I det følgende informerer vi dig om dine rettigheder som registreret kunde eller medarbejder hos os, samt om hvordan vi behandler og beskytter dine personoplysninger.

1. Personoplysninger

1.1 Vi behandler kun personoplysninger om dig, som du giver os for at kunne opfylde vores aftale med dig, eller personoplysninger som vi modtager fra andre jf. 1.2. De indsamlede personoplysninger vil typisk omfatte:
Som kunde:
Kontaktoplysninger; for- og efternavn, adresse, e-mailadresse, og telefonnummer,
Fotodokumentation som en del af vores kvalitetssikring.
Som medarbejder:
For- og efternavn, adresse, e-mailadresse, telefon nummer, CPR nummer, Bank oplysninger og oplysninger fra dit CV.

1.2 Vi kan også modtage oplysninger om dig og din husstand fra andre, som du har bedt om at hjælpe dig med f.eks. et byggeri. Det kan være andre håndværkere, din bank eller forsikringsselskab.

2. Anvendelse af dine personoplysninger

2.1 Formålet med indsamlingen af dine personlige oplysninger er
Som kunde:
At fremsende tilbud og projektforslag til dig.
Besvarer spørgsmål vedr vores aftale/ydelse til dig.
at opfylde vores aftale med dig om levering af håndværksmæssige ydelser til dig og din husstand (herefter "Formålet").
At håndtere administrationen af kundeforholdet til dig, herunder fakturering.

Som medarbejder:
Administrere vores aftale om ansættelse bl.a i forbindelse med udbetaling af løn.
Ved retslige forpligtelser som f.eks henvendelser fra SKAT eller anden myndighed.
Til brug ved indhentning af sikkerhedsgodkendelser og andre tilladelser.

2.2 Vi behandler kun personoplysninger om dig og din husstand, der er relevante og tilstrækkelige til opfyldelse af Formålet og/eller ansættelsen.

3. Opbevaring af dine personoplysninger

3.1 Dine personoplysninger opbevares hos - en af os - valgt ekstern virksomhed Caseon / ordrestyring.dk /revisoren til lønbehandling. (herefter "Databehandleren"),

3.2 Oplysningerne lagres på servere inden for EU, og dine personlige oplysninger vil derfor altid være omfattet af beskyttelsen i persondataforordningen.

3.3 Vi er, over for dig, ansvarlige for opbevaringen af dine personlige oplysninger hos Databehandleren.

3.4 Vi påser løbende, at vi og Databehandleren har truffet de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerheds-foranstaltninger mod, at dine personlige oplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, går tabt eller forringes. Endvidere sikrer vi, at de ikke kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med de til enhver tid gældende regler om behandling af personoplysninger.

4. Deling

4.1 Vi kan dele dine personlige oplysninger med andre leverandører og samarbejdspartnere, f.eks. andre håndværkere, din bank, et forsikringsselskab, rådgivere etc., når det er nødvendigt for at vi kan opfylde vores aftale med dig.

4.2 Herudover kan vi dele dine personlige oplysninger, hvis vi er forpligtede til at overdrage eller dele dine personlige oplysninger med offentlige- og retslige myndigheder, herunder hvis vi skal indberette oplysninger til det offentlige.

5.Sletning af dine personlige oplysninger

5.1 Vi opbevarer kun personoplysninger, så længe det er nødvendigt til opfyldelse af Formålet/ansættelsen eller til opfyldelse af lovkrav.

5.2 Vi sletter dine oplysninger, når vi ikke længere har behov for dem, men senest når forældelsesfristen for vores ansvar for det udførte arbejde udløber, hvilket p.t. er 10 år.

6. Dine rettigheder

6.1.1 Du er til enhver tid berettiget til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi har indsamlet, og som vi opbevarer og behandler om dig. Ønsker du at få det oplyst, så kontakt os på vores e-mail eller hovedtelefonnummer.

6.1.2 Du kan til en enhver tid kræve berigtigelse, gøre indsigelse eller få begrænset behandlingen af dine personoplysninger.

6.2 Ønsker du at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan det ske til Datatilsynet, Borgergade 28, 1300 København K, tlf.: 33 19 32 00 eller via e-mail: dt@datatilsynet.dk

7. Dataansvarlig

7.1 Dine personoplysninger indsamles og behandles af:
HusHaveHandyman
Nebstrupvej 31
8970 Havndal
CVR nr 32412432
Tlf 93800565
Mail: Kontakt@hushavehandyman.dk


8. Cookie politik for besøgende på hjemmesiden.

8.1 Cookies
Websitets brug af cookies
Dette website anvender cookies til følgende formål:
Teknisk funktionalitet, bl.a. til brug af kontakt formular.
Trafikmåling, så vi kan se hvor mange der besøger vores side.

Dette website udbydes af:
HusHaveHandyman
Nebstrupvej 31
8970 Havndal

Cookies
Dette website anvender cookies i henhold til ovenstående formål. En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din browser og for at kunne genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies og de kan ikke indeholde virus.

Så lang tid opbevares cookies
Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg.

Betingelser

Plæneklipning: HusHaveHandyman er ikke ansvarlig for skader på planter, belægningssten eller andet. Er der placeret sten, vandslanger, havemøbler, legetøj, grene o.l. på græsset, bliver der her kørt uden om. Der skal være tilgang til haven,  skulle det ikke være muligt, vil der komme tillæg for forgæves kørsel.

Montering af Robotplæneklipper:

HusHaveHandyman er ikke ansvarlig for skader på planter, belægningssten eller andet som efter dine ønsker optages, flyttes eller beskæres.

For at kunne give dig et fast tilbud, har vi brug for nogle informationer fra dig. Vi skal vide hvilken robotplæneklipper du kunne tænke dig, samt
hvilke forudsætninger vi skal tage hensyn til. Du er som kunde ansvarlig for at alle varer/materialer er på arbejdsstedet, når arbejdsopgaven skal startes. Medmindre andet er aftalt 

Du skal forberede din have til robotplæneklipperen således at:​

  • Græsset er kort (nyslået ca. 4 cm. i længde)
  • Der ikke er placeret sten, vandslanger, havemøbler, legetøj, grene o.l. på græsset
  • At der er fri adgang til græssets kant hvortil det ønskes at robotklipperen skal arbejde, herunder at overhængende buske o.l. er beskåret eller fjernet.
  • At eventuelle huller, kanter til fritstående træer og lignende i græsset er fyldt op med jord eller grus.
  • At der forefindes adgang til lysnettet, 230V, maksimalt 10 meter fra det sted hvor ladestationen ønskes placeret samt at der forefindes et tørt sted for opbevaring af transformatoren.
  • At eventuelle trampoliners vandrette del af benene er gravet ned i græsset.
  • Vi anbefaler at du er hjemme under monteringen.​

Hækklipning: Der kan forkomme mindre bladerester og grene efter oprydning.  Der kan komme et tillæg for genbrugsplads.